Header afbeelding
Huisartspraktijk Ternaard
van Harinxmastrjitte 9 9145 TA
Ternaard

Klacht melden

Heeft u een klacht?

Wanneer u ontevreden bent kunt u een klacht indienen, wij proberen het dan samen met u op te lossen. Een klacht kunt u doorgeven aan de assistente. Zij noteert de klacht of zal u vragen een klachtenformulier in te vullen, u kunt de klacht ook invullen op onze website. Binnen vijf werkdagen wordt er door ons gereageerd. Wij zullen daarvoor telefonisch of schriftelijk contact met u opnemen. Ons streven is om uw klacht binnen vier weken af te ronden.

Als u uw klacht niet met ons wilt bespreken of als u van mening bent dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u contact opnemen met de klachtencommissie Huisartsen Noord-Nederland.

Voor klachten die betrekking hebben op de levering van hulpmiddelen zijn wij lid van de geschillencommissie SEMH (Stichting Erkenningsregeling voor leveranciers van Medische hulpmiddelen)

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord